Når du endnu ikke er flyttet ind på Skals Efterskole, er du sikkert meget nysgerrig efter at vide så meget som muligt om det værelse, der skal danne den egentlige ramme om dit efterskoleliv.

Skal jeg mon sove i over- eller underkøje? Mon mit skab kan rumme alle mine ting? Hvordan får jeg skabt et hyggeligt nyt værelse? Er der plads til et billede af min hund?

Du vil få tilbudt et værelse sammen med tre andre piger/drenge (alle værelser på SKALs er 4-sengs værelser). Et sted der er dit, og hvor der er plads til at være dig selv, samtidig med at der ikke er mere end få skridt ud til din etagefamilie. Fra dit værelse har du udsigt ud over byen og markerne, og her kan du fordybe dig, hvis du har brug for det – eller bare nyde efterskolelivet sammen med dine kammerater.

-> Se meget mere om hvordan vi bor lige her